Rješavanje žalbi, jamstvo

Sa svojim žalbama i rješavanjem sporova možete se obratiti i našoj korisničkoj službi, gdje ćemo se potruditi riješiti probleme i sporna pitanja.
Naši kontakti za korisničku službu:
Wunderhecke Kft.
Poštanska adresa: 8394. Alsópáhok, Keszthelyi út 17.
Broj telefona:
+381 69 1 815 182 / hrvatski, srpski /
+36202183500 / mađarski /
+4369910700710 / njemački /
E-mail: zivica.info@gmail.com
Naša korisnička služba dostupna je od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati.
Naša tvrtka također surađuje u postupcima Povjerenstva za mirenje. Informacije o Povjerenstvu za mirenje i kontakt podaci Povjerenstva za mirenje možete pogledati klikom ovdje.

ODR LINK
Dostupna je i internetska platforma za rješavanje sporova za koju je potrebna i adresa e-pošte naše tvrtke: info.wunderhecke@gmail.com
Platforma za internetsko rješavanje sporova može se koristiti za rješavanje spornih pitanja i za rješavanje potrošačkih sporova koji proizlaze iz ugovora o internetskoj prodaji i uslugama.
ODR link:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/


Zapisnik o prigovoru:
Preuzimanje

Zaposnik o obradi jamstva:
Preuzimanje 

Wunderhecke Kft. (GMBH)
H- 8394 Alsópáhok,
Keszthelyi út 17.
Registracijski broj tvrtke:
20-09-070865
HU 22906485

Email:
zivica.info@gmail.com
Phone:
 +381691815182/srpskohrvatski/
+36202183500 / mađarski/
+4369910700710 /njemački/

Ova web stranica koristi kolačiće. Daljnjom uporabom ovog web-mjesta, pristajete na naše korištenje kolačića. Kolačići.